Bones Festes i Millor Any 2023

Ara són dies on a les aules es viu un silenci fred, les xerinoles han entrat a les cases, al caliu de la família i els amics.

Però fa no poc, el xivarri omplia aules i passadissos de l’escola, tot era presses, papers, arxivar, activitats, informes, decoracions, pessebre, tronc, amics invisibles, festival… Entre totes aquestes activitats els alumnes de cicle mitjà van llegir i recitar poesia Nadalenca. Amb aquestes poesies us volem desitjar que tots passeu unes bones festes i esperem que l’any que s’apropa sigui millor per a tothom.  Ens veiem aviat!!