La Motxilla del Miquelet

L’escola va engegar el curs 2014-15 una activitat amb col·laboració amb Video Ascó Televisió (VAT), per aprofitar aquest mitjà per tal de fer activitats més enriquides pels alumnes i de les quals se’n gaudeixi l’entorn.

Consisteix en elaborar un programa, principalment de notícies que, en principi, és trimestral. Cada trimestre un cicle, aprofitant el treball d’expressió escrita que es realitza en cada tipologia textual, redacta les notícies de l’escola. Això vol dir un treball previ de cerca de notícies i la redacció amb la seva correcció; després seguirà el treball de l’expressió oral i finalment la posta en escena als estudis de VAT. Fins ara els programes estaven encarats quasi bé tots a fer un noticiari, com havíem dit en un principi. Ara s’ha parlat de deixar el tema una mica obert, noticiari i altres activitats per no ser massa repetitiu. Seran els grups de 4t, 2n i P-5 els encarregats de fer el programa de televisió. Els programes, després de fer la seva emissió per VAT, es deixà el capítol a la  biblioteca, es poden agafar els programes en préstec.