SORTIDA A SEBES

El passat dilluns dia 13 de març l’alumnat de Cicle Inicial vam anar al Camp d’Aprenentatge de Flix, situat a la Reserva Natural de Sebes, a realitzar l’activitat “Bosc de ribera”. Ens va fer molt bon dia, vam aprendre moltes coses i ens vam divertir molt.
Vam fer dos grups formats per alumnes de 1r i 2n barrejats. Per començar, mentre un grup observava ocells amb uns prismàtics en els observatoris, l’altre grup feia un joc de pistes en què es feia el seguiment de diferents rastres d’animals (petjades, plomes, ossos, restes de menjar, excrements…) que ens van permetre conèixer millor alguns dels habitants de la reserva natural, com la guineu. També vam anar a veure les cigonyes i els cavalls de la Camarga.
Després de dinar, gràcies a un divertit joc del “Qui és qui”, vam conèixer els arbres i plantes més representatius del bosc de ribera i les seves característiques.
Si voleu veure fotografies de l’excursió, cliqueu aquí.