NADAL A L’ESCOLA

Tot i el coronavirus el Nadal ha omplert la nostra escola un any més. I és que ens agrada el Nadal. Compartir, jugar, cantar, ballar, somiar i il·lusionar-nos un any més amb totes i cadascuna de les activitats.

Hem fet el  Pessebre seguint la nostra idea de fer-lo original i aquest any l’hem omplert de lletres i números que s’han convertit en els personatges de sempre. Vistós com mai!

També hem seguit fent els treballs relacionats amb el Nadal. Alguns han fet corones de Nadal, altres centres, troncs. Tots amb la intenció de guarnir les nostres cases.

I les postals? Ja sembla que la gent s’hagi oblidat d’enviar postal. Nosaltres no. Ens encanta enviar i rebre postals d’algun company i per això en seguim fent.

Els més grans gaudeixen d’allò més rebent el regal de l’Amic Invisible, i els més petits s’ho passen millor fent cagar el tronc al que han alimentat de valent.

Ens agrada el teatre i per Nadal també n’hem tingut. Aquest any han estat uns Pastorets de Pa Sucat amb Oli. Una mica despistats i maldestres, però molt divertits.

I la cloenda de cada any és el festival; presentat magistralment pels alumnes més grans  de l’escola. Vam poder compartir cançons i dedicar-nos els millors desitjos per a les festes.

Clicar la imatge si vols veure més fotos.