JA TENIM BIBLIOTECÀRIES I BIBLIOTECARIS!

A l’alumnat de 6è se’ls ofereix la possiblitat de manera voluntària de fer de bibliotecàries i blibliotecaris un cop a la setmana, concretament els divendres de 12:30 a 13:30h a la nostra Biblioteca Escolar. Durant aquesta hora tots els alumnes del Centre poden anar a la Biblioteca a agafar en préstec contes i llibres que poden llegir tranquil.lament a casa seva.

Les bibliotecàries i bibliotecaris realitzen la seva tasca per parelles i són els encarregats d’anotar els llibres que els alumnes agafen en préstec, de comprovar que es retornen els llibres en la data prevista, de col.locar els llibres retornats al prestatge corresponent, de revisar si els llibres es tornen en bon estat… També, com que són els grans de l’escola, poden orientar una mica els més petits en la seva tria.

Recordem a les famílies que els alumnes d’Educació Infantil han de venir acompanyats d’un adult.

Com ja veieu, de feina no els faltarà… I a més, poden estar orgullosos de realitzar una tasca molt important per a la seva escola i per a mantenir viu el gust per la lectura dels seus companys.

GAUDIU D’AQUESTA FEINA TAN IMPORTANT!!!