ENS VISITA L’ANNA MANSO

Dijous dia 12 de maig vam rebre a la nostra escola l’Anna Manso, escriptora i guionista.

Va néixer a Barcelona, al barri de Gràcia, l’any 1969. És la sisena de sis germans i mare de tres fills.

Va estudiar cinema i es va especialitzar en l’escriptura de guions de cinema i televisió.

Des de l’any 1996 ha escrit guions per a programes infantils (Barri Sèsam, Super3, Mic, Una mà de contes), programes d’entreteniment i sèries (El joc de viure, El cor de la ciutat, Mar de fons, Ventdelpla, KMM).

Com a escriptora ha publicat 50 obres  de literatura infantil i juvenil.

PREMIS:

• Premi Gran Angular de Literatura juvenil dues vegades : amb l’obra Canelons freds (2008) i amb l’obra Allò de l’avi (2016).
  • Premi Atrapallibres en la categoria de lectors de 9 anys amb el llibre Amics monstruosos.

També és autora de la columna periodística La pitjor mare del món  i de l’obra de teatre Perduts a la Viquipèdia.

Col.labora en diferents mitjans de comunicació (televisió, ràdio i premsa).

Participa en diferents activitats d’animació a la lectura i a l’escriptura adreçades a alumnes de primària.

Ens va acompanyar durant tota la jornada escolar. Cadascun dels cicles havia llegit algun dels seus llibres i durant la trobada van poder comentar el llibre i parlar de l’ofici d’escriptora. Després va signar els llibres als alumnes i com no, el nostre llibre d’autors convidats al Centre.

PETONS D’AGRAÏMENT, ANNA MANSO!