ELECCIONS ALS CONSELLS ESCOLARS

Aquest curs s’han convocat eleccions per tal de renovar el consell escolar en la meitat dels seus membres del sector pares i del sector mestres, en el nostre cas 2 de cada.

El Consell Escolar és el màxim òrgan de participació del centre on hi ha representats tots els sectors que conformen la comunitat educativa. El Consell Escolar defineix les línies bàsiques d’actuació del centre i per això intervé en l’elaboració, aprovació, valoració i avaluació dels documents fonamentals que estableixen el marc de les accions educatives.

El consell escolar del nostre centre està integrat per les següents persones:
• La directora de l’escola, que n’és la presidenta.
• La cap d’estudis.
• La secretària amb veu però sense vot.
• Un representant de l’ajuntament .
• Quatre professors representants del claustre.
• Quatre pares, tres elegits entre tots els pares que tenen fills matriculats al centre i un altre designat per l’AMPA.

Tots els pares i mares o tutors legals dels alumnes matriculats al centre durant el present curs 2021-22, poden ser elegits com a representants dels pares al consell escolar, sempre que es presentin expressament com a candidats. Si no es presentessin prou candidatures tots els pares són elegibles.

Calendari: del 2 de novembre al 20 de desembre

Presentació de candidatures: del 2 al 19 de novembre

Votacions: el dia 25 de novembre de 16.45h a 18.30h

Constitució del consell: el dia 16 de desembre

Ara és el moment de tenir representació, veu i vot, PARTICIPEU!!!