Carnaval i Dimecres de Cendra

Aquests últims dies hem fet un munt d’activitats per celebrar el Carnaval, que aquest any hem dedicat als jocs. L’escola s’ha omplert de disfresses, gresca i animació.

Les famílies ens han ajudat a elaborar les disfresses, hem seguit les consignes del rei Carnestoltes, el Dijous Jarder vam anar a dinar tots junts al Barranc de la Peixera, i divendres vam fer una rua que va recórrer diferents carrers del poble i que va acabar al casal municipal amb una xocolatada solidària amb la investigació per la lluita contra el càncer infantil, organitzada per l’AFA.

Abans-d’ahir, que era Dimecres de cendra, vam venir a l’escola vestits de dol. Ens vam acomiadar del Carnestoltes llegint el seu testament, vam enterrar les sardines i vam donar la benvinguda a la Vella Quaresma.

Podeu veure algunes fotografies en aquests àlbums: