LITTERARUM – FIRA DEL LLIBRE EBRENC 2021

Una de les accions especials que la Fira del Llibre Ebrenc realitza, és el foment dels llibres ebrencs entre les biblioteques escolars. Així doncs, també  gràcies a la col·laboració del Centre de Recursos Pedagògics de la Ribera d’Ebre, les escoles trien dos llibres que més els interessin per a la biblioteca del seu centre escolar.

En la passada edició de 2021, la nostra escola va triar aquests dos llibres ebrencs que la Fira ens ha fet arribar com a regal i que passen a augmentar el nostre fons bibliogràfic.

MOLTES GRÀCIES!!!