Propostes Cicle Inicial – divendres 3 d’abril
03/04/20
Hola a tots i totes, aquestes són les noves propostes d’avui:… Llegeix més»

Hola a tots i totes, aquestes són les noves propostes d’avui:… Llegeix més»
Bon dia!
la proposta d’avui dijous és FER PLASTILINA A CASA!
Us deixem en aquest document: plastilina casolana els ingredientes que necessiteu i els passos a realitzar.
Un cop tingueu la plastilina feta i deixant anar la vostra imaginació, podreu fer les vostres creacions. Us deixem una sèrie d’idees per inspirar-vos si us ve de gust:
Esperem que us divertiu! Envieu-nos fotografies de les vostres creacions!
Una abraçada forta!
Les mestres d’Infantil.
Cual es la relación entre pandemia, ser un pánfilo, tener pánico, la cabra y la siesta.

Hola!Seguim amb propostes des d’Educació Física perquè no perdem el ritme! Recordeu que també és molt important descansar bé a les nits, seguir un menú d’alimentació saludable i no dedicar excessiu temps als dispositius electrònics. Hi ha temps per tot!Avui us proposo un joc (JOC DE TAULA EF DES DE CASA) de taula molt original que ha realitzat una companya d’una altre escola i us farà moure de valent. Sereu capaços d’arribar els primers a la meta?… Llegeix més»

Hola superherois i superheroïnes! us proposem llegir aquest text (TEXT) i respondre a les preguntes (PREGUNTES).
Afegim dos fulls més als alumnes de segon perquè recordeu com es poden treballar les descripcions (DESCRIPCIÓ 1 i DESCRIPCIÓ 2 ).
Els de… Llegeix més»
Bon dia!!
La proposta d’avui està relacionada amb un conte ben divertit: The very hungry caterpillar (l’Erugueta Goluda).
Si entreu aquí: the very hungry caterpillar, podreu trobar el link a la història, els conceptes que es treballa amb aquest conte, i diverses activitats plàstiques per posar en marxa la creativitat i fer la vostra pròpia Caterpillar. Us animeu?
Us la oferim en anglès, per així també recordar vocabulari que treballem durant el curs.
Volem donar les gràcies a les famílies que ens esteu enviant fotografies. Ens agrada molt veure-us!
Ànims!
Les mestres d’Infantil.

Gràcies Víctor per convidar-nos a casa teva: hem jugat al Redmi, hem menjat chiftele i ens has recomanat una pel·lícula. Com tu dius, un dia perfecte:
El meu dia perfecte és avui perquè tota la meva família es desperta a la vegada i esmorzem tots… Llegeix més»
Bon dia nenes, nens i famílies!
Esperem que estigueu passant els dies de la millor manera possible. Aprofiteu per fer trencaclosques, jugar a jocs de taula, mirar contes, dibuixar, escoltar música, ballar… Busqueu jocs per passar estones divertides. I si us avorriu, no patiu, de ben segur que d’aquí sorgiran noves idees.
Nosaltres avui us deixem una sèrie de links per moure el cos, i per recordar les cançons que cantem a l’escola:
ZUMBA
CANTEM i BALLEM les cançons de l’escola:
Esperem que us agradin!
Animeu-vos a enviar fotografies de les activitats que aneu fent! Tenim moltes ganes de veure-us!
Fins demà!
Les mestres d’Infantil.

El còmic a tots ens agrada
és una passada
Són tant divertits
que els llegim totes les nits.
Pel Popeye faig el poema
es mereix un pastís de crema.
Sempre menja espinacs,
per això és tan fort com els dracs.
En Popeye i l’Olivia s’estimen
per això sempre es miren.
Si te’ls trobes abraçats
és… Llegeix més»
ELS DE MARVEL
ELS SUPERHEROIS
Quins herois, són aquests de Marvel?
Sempre salvant a la gent i no es tallen un pèl.
Quan el Spiderman escala
el malvat s’atabala.
El martell del Thor és molt fort
i amb els seus superpoders pot amb tot.
En Hulk és tot verd,
penso que per… Llegeix més»