ANEM A MENJAR LA MONA AMB ELS AGENTS RURALS – CAIXA NIUS DE LES ÒLIBES

Aquest divendres 12 d’abril abans de l’inici de les vacances de Setmana Santa, els alumnes de l’escola han rebut la visita dels agents rurals per fer-nos una xerrada sobre les òlibes. Una xerrada molt interessant de la que hem pogut aprendre moltes coses sobre la vida d’aquest rapinyaire  que es el millor raticida del camp. Els agents ruralts ens han explicat moltes coses interessants d’aquesta au nocturna com per exemple com és, el seu hàbitat, com caça i s’alimenta, com es reprodueix i també algunes peculiaritats i costums d’aquest animal tan beneficiós pel camp.  Després de la xerrada els agents ens han acompanyat a fer la instal.lació d’una caixa niu fins a la pallissa de l’Aran Reguant. Una sortida que no ha deixat a ningú indiferent i que ha servit per aprendre moltes coses sobre les òlives i gaudir  un dia en contacte amb la natura. Després de dinar ens hem desplaçat fins  un petit bosquet que hi ha prop per menjar la tradicional mona que van fer els alumnes el dijous a la tarda.  Si voleu veure les fotos de la xerrada i la sortida feu clic aquí.