L’ESCOLA DE BRÀFIM AMB LA GRETA THUNBERG

Els alumnes de 4t, 5è i 6è de l’escola Sant Jaume de Bràfim han aconseguit posar-se en contacte amb l’activista i estudiant juvenil contra el canvi climàtic Greta Thunberg.
El treball dels alumnes de l’escola Sant Jaume de Bràfim sobre els efectes del canvi climàtic ha desembocat en una bonica iniciativa: contactar amb l’activista juvenil sueca Greta Thunberg que ens va trametre una salutació i va aprofitar l’ocasió per animar-nos a participar activament amb iniciatives populars que s’estan duent a terme arreu del món per ajudar a combatre els efectes del canvi climàtic.
Arran d’aquesta iniciativa també ens hem posat en contacte amb l’activista i consultora mediambiental sueca Andrea Gadnert que ha participat en les últimes cinc cimeres pel clima per tal de donar resposta als nostres dubtes. Tot aquest treball l’hem recollit en un vídeo que podeu trobar a youtube buscant amb el títol “L’escola de Bràfim amb la Greta Thunberg”.

Podeu veure més Fotos de l’activitat