Xerrada – Banc de sang

Aquest dijous 19 de desembre els alumnes de primària de l’escola van participar en la xerrada sobre la campanya de promoció de donació de sang que organitza el Banc de Sang i Teixits del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya a càrrec d’un professional del Banc de Sang.  Aquest programa educatiu que vol involucrar a nens/es i joves en la difusió de la donació de sang. Primer els alumnes de primària van aprendre continguts cientifíco-mèdics com  la sang, la donació, aspectes de comunicació i valors. En una segona part els alumnes de cicle superior van  participaran en una activitat de promoció de la salut entre els veïns del poble consistent en l’elaboració d’un cartell i una carta per difondre una campanya de donació de sang a fi de conciènciar i animar els veïns del poble a que donin sang. Una activitat que preten que els alumnes es sentin importants i útils per la societat a la vegada que augmenti el nombre de donants. Des d’aquí us convidem a partipar-hi donant una mica de sang.

Si voleu veure les fotos de la xerrada feu clic aquí.