Caga Tió – Regals dels Reis Mags

Com a cloenda de la celebració de les festes de Nadal a l’escola, els alumnes i mestres han participat en el tradicional esmorzar de Nadal que com cada any es realitza amb la col.laboració de tots els nens i nenes de l’escola. Tot seguit grans i petits han gaudit d’allò més bé fent cagar el Tió que feia dies que venien donant menjar. Una festa en la que volem agraïr un any més al Tió de l’escola i als Reis Mags tots els regals que ha portat pels nens i nenes de l’escola. Gràcies Tió i Reis Mags i fins l’any vinent!

Si voleu veure les fotos i videos que hem fet per l’ocasi podeu clicar aquí.

Si voleu veure les fotos dels regals dels Reis Mags podeu clicar aquí.