Visita a l’Ajuntament de Bràfim

El passat dimecres 4 de maig, els alumnes de cicle mitjà de la nostra escola  acompanyats dels seus mestres, van fer una visita a l’Ajuntament de Bràfim, on van ser rebuts pel seu alcalde o president de la corporació municipal, Sr. Xavier Rius i Garcia  i   la regidora d’ensenyament Maria Antònia Dalmau i Vilanova.

La visita va permetre als alumnes realitzar preguntes a l’alcalde i regidora de l’Ajuntament per tal conèixer millor el funcionament de  la seu de  l’Ajuntament així com visitar els diferents espais de l’edifici com la secretaria, la sala de plens on es celebren els plenaris o la sala de reunions de la junta de govern i sobretot  els va permetre conèixer les funcions  que realitzen  l’alcalde i regidors durant el temps de mandat al capdavant del govern municipal. Una activitat molt interessant i profitosa que els va permetre descobrir i conèixer millor una de les entitats més importants del seu poble.

Si voleu veure les fotos i vídeos de la visita, feu clic aquí.