Fem vídeos a eTwinning

Els alumnes de cicle inicial, aquest principi de curs, hem estat repassant vocabulari d’anglès com els nombres o l’abecedari a les classes d’eTwinning mitjançant la cançó dels Beatles “All Together Now” representat el que diu la lletra de la cançó, tal i com es veu al vídeo.  Una canço molt divertida! Podeu veure el vídeo aquí.

A la classe de cicle mitjà  d’eTwinning han representat la lletra de la cançó “Let’s Work Together” de grup californià de blues rock Canned Heat, aprenent noves paraules en anglès i fomentant el treball en equip i la cohesió del grup tal i com es veu en el vídeo. Esperem que us agradi! Podeu veure el vídeo aquí.

Els alumnes de  cicle superior de primària han realitzat un vídeo a la classe d’eTwinning en que han representant la cançó “We are going to be friends” interpretada pel cantautor de folk-rock hawaià Jack Johnson. Primer van traduir les frases de la cançó amb l’ajuda de les tablets, després van dibuixar un esborrany de com podria ser la foto i finalment s’han fotografiat fent les accions que diu la lletra de la cançó. Aqui podeu veure com ha quedat el vídeo sincronitzant la cançó amb les fotos.  Podeu veure el vídeo aquí.

Esperem que gaudiu tant com nosaltres!