Excursió al camp de les oliveres de Bràfim

[Font: Ayman Majdoub] El Divendres 25 d’Octubre els alumnes de cicle superior van anar a les oliveres de Bràfim.Van anar a peu a un terreny dels pares d’un alumne de 5é,i van aprendre els tipus d’oliva que hi havia (menya i arbequina).

Després van veure les garrofes, després van muntar una taula i van tastar les ametlles, l’oli i les olives  arbequines.

La sortida del divendres va resultar una activitat molt positiva. Tant pel que fa al bon temps que ens va fer, com per l’interessant tema, que seguirem treballant a l’aula, com per l’agradable rebuda de mare del Guiu. La Mercè Casabona, convertida en monitora per una tarda, va oferir-nos un fantàstic taller, que va acabar amb un tast inclòs. Des de l’escola volem agrair a la família Reguant Casabona la seva deferència envers els alumnes.

Per veure les fotos feu clic aquí