Sortida matinal amb els naturalistes

Aquest dimecres dia 18 de novembre un cop ja estàvem preparats, vam començar una sortida matinal amb la Iara de l’agrupació naturalista de la Garrotxa. Vam sortir al pati per fer uns exercicis i posar-nos en contacte amb la natura. Tot seguit vam iniciar la nostra ruta, que començava a la sortida de l’escola pel pati, passant per llocs com el rentador o el Pont dels Instints fins arribar de nou a l’escola.
La Iara ens va explicar un munt de coses sobre plantes i animals que podem trobar en aquesta època de l’any. També vam fer un joc per escoltar en silenci i de manera individual el so de la natura i escoltar-nos a nosaltres mateixos. Ens va encantar disfrutar i aprendre amb aquest entorn tan fantàstic que tenim al nostre poble!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *