Noticiari de Cicle Superior 6è B (El Nadal a l’escola)

ACTIVITATS DE NADAL 2017 A L’ESCOLA SANTA EULÀLIA

ELS ALUMNES DE L’ESCOLA SANTA EULÀLIA CELEBREN EL NADAL A L’ESCOLA.

El primer dia de les festes, dimarts 19, a l’escola es va fer el concert dels Superfilharmònics al vestíbul del 2n pis. Pels alumnes es va fer al matí d’11 a 12,30 i pels pares a la tarda de les 15,30 a 16h.

Paral·lelament els alumnes de 2n a les 15,30 van representar al teatre de l’escola “Els Pastorets.´´ Aquesta representació va ser pels pares i mares de 2n.

El segon dia, dimecres dia 20, els alumnes de 2n van fre el teatre dels “Pastorets,´´ van començar a les 10h pels alumnes de l’escola.

A la tarda van fer un teatre els alumnes de 6è i també van cantar nadales en anglès. Els alumnes van fer el teatre pels alumnes de 1r a 5è.

L’últim dia de les festes, divendres dia 22, va començar P-3  anant a portar la carta al patge i ho van fer a les 9,30. Paral·lelament cada cicle va anar cagant el Tió.

A continuació, a les 10,30 L’AMPA va convidar a esmorzar coca i xocolata.

Cap al es 12h es va fer la representació dels “Pastorets´´ dels mestres.

Aquí  podeu veure els “Angelets” cantant una cançó.