Noticiari de Cicle Superior 6è A (El Nadal a l’escola)

EL NADAL  A L’ESCOLA

Els nens i nenes de l’escola Sta. Eulàlia durant l’última setmana del primer trimestre van fer activitats per celebrar el Nadal.

Superfilharmònics

Per començar a celebrar el Nadal, els alumnes de tercer i quart van fer un concert, el dimarts a la tarda, tocant cançons de Nadal amb els instruments de l’orquestra.

Els pastorets

Com cada any els alumnes de segon, es van encarregar de representar l’obra dels pastorets, el dimecres al matí, davant de tota l’ escola i els pares. Seguidament els nens i nenes de la coral de l’escola van cantar unes quantes cançons.

El divendres a última hora del matí, els mestres de l’escola van fer una sorpresa, a tots els alumnes, representant una altre versió dels pastorets.

Frosty (obra d’anglès)

Els alumnes de sisè, dimecres a la tarda, van fer una obra en anglès titulada “Frosty the Snowman”,  pels nens i nenes de l’escola.

El Tió

Com ja fa uns anys , l’últim dia del trimestre, van cagar el tió a l’escola. A cada curs el tió va cagar joguines adaptades a la seva edat.