Trobada escolar cicle inicial – P1 i P2

Avui hem gaudit al màxim de la trobada de Cicle Inicial que organitza, com cada any, l’Ajuntament de Berga, on tots els alumnes que cursen P1 i P2, de totes les escoles de Berga es reuneixen per fer una activitat conjunta. També han assistit els alumnes de la Llar Santa Maria de Queralt, ha estat una trobada inclusiva i hem compartit una proposta musical per part de la companyia Uniso, que ens ha fet gaudir al màxim fins a l’últim moment i sense perdre el ritme.
A més hem gaudit d’un boníssim esmorzar a càrrec de l’Ajuntament.
Tot plegat, una proposta de 10! Moltes gràcies @ajuntamentdeberga i @uniso.cat per aquesta pràctica tant engrescadora.