Voleu conèixer la nostra Biblioteca? Passeu, passeu…

Per a totes les persones que estimen els llibres i la lectura, per a passar-ho bé i per a aprendre!!
L’objectiu és donar a conèixer les diferents activitats que es porten a terme a la nostra biblioteca. Com també fer difusió de bones pràctiques.

biblioteca-2                         bibioteca-1

Què oferim aquest curs? Aquí teniu algunes de les novetats que tenim per aquest curs:

• Formació d’usuaris (Cicle Mitjà i Cicle Superior).
  • Ajudants de biblioteca (grups de 6è).
  • Exposicions temàtiques (Educació Primària).
  • Visita d’autor (Cicle Superior i 2n de Primària).
  • El bibliopati (adreçat a alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior).
  • Recomanacions de llibres per part dels alumnes.
  • Exposicions a la Biblioteca per reforçar les diferents tipologies textuals.
  • Els padrins de lectura (alumnes de 1r amb 5è).
  • Jornades de jocs cooperatius, estratègics i matemàtics.
  • Les maletes viatgeres per a P5 i 3r.
  • Animació lectora a partir dels contes (contes en anglès, per part de les Editorials, per part de les famílies voluntàries, obra de teatre…).
  • La gimcana de llengües (Cicle Mitjà i Cicle Superior).
  • Augmentar les visites dels usuaris posant a l’abast materials atractius als alumnes i facilitar als tutors un espai de lectura amb materials motivadors.
  • El certamen de Sant Jordi. Exposició d’una obre de teatre a càrrec dels alumnes ajudants de Biblioteca, “Sant Jordi, la història explicada pel Drac”
  • El Cabàs dels contes (Educació Infantil i Cicle Inicial)
  • La maleta temàtica (Cicle Mitjà i Cicle Superior).