XX Certamen de Lectura en Veu Alta

Avui, el Centre de Lectura de Reus ha acollit diferents centres escolars de la província per celebrar l’acte de lectura en veu alta de les categories grumets vermells i verds.

El Genís, alumne de 3r, ha participat en la categoria de grumets vermells, llegint un fragment de Capità Lluc, una novel•la de Carles Sala.

Enhorabona, Genís! El diploma és un reconeixement a la teva dedicació i esforç per haver arribat a la semifinal del Certamen.

Enhorabona també a tot l’alumnat de 3r. Els nens i nenes de Vila-remota de Dalt van emprendre un viatge que els va marcar les vides per sempre més! A vosaltres, segur que també a través del gaudi d’aquesta lectura!

A nivell d’escola estem molt contents/es d’haver-hi participat un any més!