Xocolatada solidària

Aquest proper divendres dia 14 de febrer, la nostra escola se suma a la 3a edició de la gran xocolatada solidària contra el càncer infantil.

Aquesta xocolatada solidària està organitzada per diferents entitats i associacions de lluita contra el càncer infantil i a benefici de l’Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona.

Així doncs, us esperem aquest divendres de 16.30 a 18h al pati de la nostra escola. El donatiu serà mínim de 2€. Comptem amb l’organització i col·laboració de l’escola, l’escola bressol El Patufet, l’AFA de l’escola i de l’escola bressol, així com també de l’Associació de Jubilats de Sarral i l’empresa Europastry.

Taca’t pel càncer infantil i comparteix amb els teus una xocolatada que dona molta vida!