Xerrada sobre la prevenció de l’assetjament entre iguals

Avui al matí ens ha visitat el Raúl, Mosso d’esquadra de referència de la nostra escola, per oferir a l’alumnat de 4t de primària una xerrrada sobre la prevenció de l’assetjament entre iguals.
Ha estat una xerrada molt participativa i interessant, que de ben segur ens ajudarà a ser bons companys i dissuadir les conductes no desitjades. Hem reflexionat sobre l’apoderament, el respecte, l’empatia i sobre ser bon company, valors molt importants perquè els alumnes sàpiguen com reaccionar davant situacions de bullying.