Voleu descobrir què hem fet durant el projecte dels esquirols?

Al llarg del primer trimestre i part del segon, a la classe de P4 hem realitzat el projecte dels esquirols. Hem gaudit molt descobrint tot d’aspectes relacionats amb ells: on viuen, què mengen, com es reprodueixen, etc.

El projecte ens ha permès treballar d’una manera globalitzada, diferents àrees d’aprenentatge, partint d’una temàtica motivadora escollida pels alumnes de l’aula.

Voleu descobrir tot el que hem fet? Com si d’una finestreta es tractés, us deixem un enllaç on podreu gaudir d’un VÍDEO-RESUM de les nostres descobertes amb el projecte! Cliqueu damunt de la paraula vídeo que està en blau i se us obrirà el vídeo! Preparats?

Esperem que gaudiu tant veient-lo com nosaltres fent-lo!