Una setmana ben divertida! – P5

Aquesta setmana ha estat molt especial per als tigres i les tigresses! Hem fet un munt de coses:

• Divendres passat va arribar la Castanyera a l’escola, ens va fer una bona sorpresa!
  • Hem escrit els ingredients per fer els panellets i hem sortit al forn a comprar-los.
  • Hem visitat la Biblioteca Municipal en busca de llibres sobre tigres i n’hem trobat un bon grapat!
  • Hem fet els panellets i ens han quedat boníiiiiissims!
  • Hem escrit el pas a pas de la seva elaboració.
  • Hem celebrat la Castanyada amb totes les alumnes i els alumnes de l’escola. Quina il·lusió poder-ho tornar a fer! Hem ballat la cançó del “Marrameu torra castanyes” i ens ha sortit molt bé.

Aquí teniu un resum en imatges de tot plegat: