#totaniràbé

Estimades famílies i educadors/es,

Totes les persones que treballem a l’escola i vetllem pel benestar dels nens i nenes us volem compartir aquest vídeo amb tota la nostra il·lusió i energia. Esperem que gaudiu del seu visionat i que el comenteu si us ha agradat. Tot anirà bé!

1. Guillem Saltó Iglesias

Quin vídeo mes bonic!! Fins aviat.
    Un petó i una forta abraçada a l’equip de mestres hi ha tots els nens i nenes de l’escola.

1. Georgina i Antoni

Hola som la Georgina i l’Antoni!
      Ens ha agradat molt el vídeo i també poder-vos veure a tots. Tenim ganes de tornar al cole, una forta abraçada.

2. Alexia i Miguel

Bon día som l’ Alexia i el Miguel , Molt bonic , junts Ho aconseguirem !!!!!!
    Als nostres papás i germanes també els hi ha agradat un munt.

3. Cristina Porta

Hola sóc la Cristina Porta, m’ha emocionat moltissim veure aqest video i veure-us a tots fent pinya. Us estimo moltissim ?.#totaniràbé