Timbre musical per La Marató

Heu sentit el timbre musical d’aquests dies a l’hora d’entrada a l’escola? Sona la cançó “Serem més forts”, la cançó que s’ha fet per La Marató d’aquest any, un any molt especial que tenim que ser més forts que mai. Els nostres alumnes han demostrat que son molt forts, i que tenen moltes ganes de guanyar aquest virus, ells no ho tenen gens fàcil, però tot i així venen cada dia amb un somriure sota la mascareta.

Els alumnes de cinquè han volgut que aquests dies soni aquesta cançó, ja que tenim que estar més units que mai en la distància, i han fet dos murals per les portes d’entrada on han fet uns dibuixos molt bonics i molt representatius.

Aquest any la lluita és per tothom i ells ho tenen molt clar, per això volen animar a tothom a col·laborar, i com diu la cançó…

“Un malson no acabarà amb les nostre il·lusions.😊