TERCER I ÚLTIM CROS COMARCAL A L’ESPLUGA DE FRANCOLÍ

El passat diumenge 6 de març, va tenir lloc el tercer i últim cros comarcal a l’Espluga de Francolí. L’escola Vedruna i la seva AFA, van ser els encarregats d’organitzar-lo amb molt bon resultats.

Al voltant d’uns 160 corredors/es van gaudir d’un circuit mixte entre asfalt i terra, on l’exigència d’aquest i el nombre elevat de participants d’alguna categoria, va fer que alguna caiguda estigués present.

En finalitzar, tots els corredors/es varen rebre una medalla i un petit esmorzar.

Tres alumnes de la nostra escola, van aconseguir pujar al pòdium: Arnau Franquet, quedant primer a la seva categoria, Emma Garcia i Mar Franquet, quedant segona i tercera, respectivament. Moltes felicitats als tots/es!

Agrair la constància de les famílies i també al Consell Català de l’Esport, Diputació de Tarragona i Europastry pel seu suport a l’esport dins la nostra Comarca.

Ara, fins el curs vinent.