Teatre i Museu Comarcal

Hola famíles i educadors/es,

El dimarts 19 de novembre els i les alumnes d’educació infantil i primària hem anat al teatre a veure l’obra: “Una carretada de contes”, on hem pogut gaudir del relat de tres contes ben bonics.

Seguidament hem anat a veure el Museu Comarcal de la Conca de Barberà, on els nens i les nenes de cicle inicial han fet un recorregut per aprendre com eren els principals oficis de fa més de 100 anys.

Els més menuts de l’escola han anat a fer un taller de prehistòria al CIAR ( Centre d’Interpretació de l’Art Ruprestre)

Més tard hem anat a la plaça de Sant Francesc a dinar i per acabar, hem jugat als nous gronxadors de la mateixa plaça. Ha estat un dia molt complert i educatiu.