Som reporters!

Donada la importància que tenen els avis i àvies a la nostra vida, i per tal de conèixer una mica més com va ser la seva infància i joventut, vam decidir que els faríem tres entrevistes.

Al ser 21 alumnes a la classe, i sabent que no podrien venir tots, vam acordar que els tres primers alumnes que ens confirmessin la disponibilitat dels seus avis o àvies a venir a l’escola, serien els escollits.

Mercè, Pilar i Maria, moltes gràcies per la vostra col·laboració!

Val a dir que hi va haver una gran resposta d’avis i àvies disposats a venir. A tots ells els donem moltes gràcies.