Seguim amb el projecte de robòtica!

Per segon any consecutiu, l’alumnat realitza el projecte de robòtica. Com a novetat, però, es durà a terme al llarg de tot el curs escolar. D’aquesta manera, la robòtica educativa ens proporcionarà els següents beneficis:

• Desenvolupar el pensament computacional i afavorir el desenvolupament d’altres activitats cognitives.
  • Veure l’error com a part del procés d’aprenentatge.
  • Fomentar la cooperació, el treball en equip i l’autonomia.
  • Cercar solucions a partir de diferents problemes de manera creativa.
  • Desenvolupar la percepció espacial i el pensament cognitiu.

Tanmateix, volem donar les gràcies una vegada més a l’AFA de l’escola per l’aportació econòmica que va fer el curs passat per poder aconseguir el material de robòtica. Heu estat una peça clau per fer possible aquest projecte!