Quan ve el temps de menjar castanyes…

Així d’agradable hem passat la tarda d’avui. Malgrat totes aquelles limitacions imposades per la Covid-19 i conscients de no haver pogut celebrar la festa de la Castanyada com ho portem fent des de fa una pila d’anys, a l’escola no ho hem deixat de celebrar.

L’alumnat de sisè ha fet la representació teatral de l’obra Castanyes amb banyes i cada grup classe n’ha pogut gaudir al pati de l’escola. Per classes també hem cantat un bon repertori de cançons. Ah! I com és tradició en aquestes dates, les castanyes i els panellets tampoc hi han pogut faltar!

Desitjant-vos a tots/es una molt bon castanyada, us compartim un recull de fotografies de la celebració d’avui.