Projecte de música

Aquest curs 2018 – 2019 encetem el projecte “El timbre musical”. Quinzenalment, un curs de l’escola treballarà la peça musical (estil, grup, època, tema, …) que sonarà a les hores d’entrada a l’escola. També realitzaran un cartell que penjarem a la porta principal on apareixerà el títol de la cançó, dibuixos realitzats per la classe en concret i el nom del grup, cantant o compositor.
Aquestes dues primeres setmanes l’alumnat de P5 crea el primer cartell del curs amb la cançó “Benvinguts” del grup Txarango.