PROA+

La nostra escola ha estat seleccionada per participar en el Programa PROA+.

El programa PROA+ és el Programa de cooperació territorial per a l’orientació, l’avenç i l’enriquiment educatiu PROA+, aprovat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional. Aquest té com a eix fonamental el reforç institucional de la capacitat de transformació i formativa dels centres que presenten una complexitat educativa més gran, amb la finalitat de millorar els resultats escolars de tot l’alumnat, especialment del més vulnerable.

PRINCIPIS PEDAGÒGICS DEL PROA+

1. Equitat. Garantir la igualtat d’oportunitats i la no segregació en l’accés i dins dels centres.
  2. Educació inclusiva com a principi fonamental, s’atén la diversitat de tot l’alumnat.
  3. Expectatives positives sobre l’èxit de tot l’alumnat.
  4. Acompanyament i orientació.
  5. Prevenció i detecció primerenca de les dificultats d’aprenentatge i mecanismes de reforç.
  6. Repercussió de l’educació socioemocional per l’aprenentatge i benestar futur.
  7. Consideració del coneixement adquirit en tots els àmbits per a la millora contínua de l’ensenyament – aprenentatge