Més tard o més matiner, Carnaval dins del febrer!

Després d’una setmana marcada per les consignes boges del rei Carnestoltes, ha arribat per fi la festa més poca-solta de totes!

Diaris bellugadissos, directors, meteoròlegs, reporters i càmeres han sortit pels carrers de la nostra vila tot lluint les diferents disfresses creatives i amb molt d’enginy que han marcat la temàtica dels mitjans de comunicació.

Una rua on els protagonistes han estat, sens dubte, els i les alumnes de l’escola acompanyats de docents, familiars, educadors/es i els menuts de l’Escola Bressol El Patufet que també han presumit de disfressa.

A l’escola, l’alumnat de sisè ha llegit el testament de Sa Majestat el Rei Carnestoltes; seguidament, hem cremat el Carnestoltes i hem acabat la festa amb un berenar a la pista a càrrec de l’AFA de la nostra escola.