Mannequin Challenge

Que divertit!!

Aquesta tarda tots els nenes i nenes de l’escola hem participat en una experiència molt divertida de manera conjunta per diferents espais de l’escola. Entre tots hem fet el nostre primer mannequin challenge. Sabeu què és? És una nova moda que fa uns mesos que circula per internet. Es tracta de fer un vídeo on els protagonistes, com més gent millor, estan completament quiets mentre es filma, com si fossin maniquins. Un cop filmat hi hem posat una bonica nadala de fons. Ara ja està a punt per compartir amb tots vosaltres aquesta felicitació de Nadal tot desitjant-vos que passeu unes boniques festes juntament amb els vostres fills, els millors regals.