Lliurament llibres de text alumnes d’Educació Primària. Curs 2021-2022

Benvolgudes famílies i educadors/es,

L’entrega dels llibres de text de l’alumnat d’educació primària tindrà lloc el proper dijous, 2 de setembre en horari preferentment de matí, de 10 a 12h, o bé de 15 a 16h de la tarda.

Cal tenir en compte el següent:

• Per accedir al recinte escolar és obligatori l’ús de la mascareta i mantenir la distància interpersonal.
  • Els llibres es lliuraran per la finestra de l’aula que dona a la pista de l’escola. Per tant, cal que hi accediu per la porta de la pista.
  • En el moment de recollir els llibres és imprescindible mostrar el resguard de l’AFA, així com també el resguard del pagament dels llibres.
  • No es farà entrega dels llibres si no s’ha efectuat el pagament d’aquests prèviament.

NOTA: Els llibres d’Educació infantil no s’entreguen, sinó que ja estaran a les aules de cada infant en iniciar el curs escolar.

S’adjunta el cartell informatiu.

Lliurament llibres de text primària 21-22