L’estació meteorològica ja està a punt!

Amb motiu del projecte d’escola dedicat a la meteorologia, hem instal·lat al nostre centre una estació meteorològica, integrada per un termòmetre de màxima i mínima, un higròmetre, un baròmetre (aquests aparells es troben a l’interior de la garita meteorològica) i un pluviòmetre.

L’objectiu és que l’alumnat de 6è porti a terme l’observació diària de la temperatura, pressió atmosfèrica, humitat i precipitació per introduir-se, així, en l’apassionant món de la meteorologia.

A veure si entre ells surt algun home o dona del temps!

Aquesta estació meteorològica ha estat possible gràcies a la subvenció total per part de l’AFA de l’escola. Moltes gràcies!