L’artista local Núria Rion a l’escola

Aquest trimestre, l’alumnat de cicle superior estem treballant diferents artistes. L’artista d’aquest trimestre és la Núria Rion.

La Núria Rion és artista plàstica local i exposa les seves obres en diferents museus, fent encàrrecs i aportant en el món educatiu de l’art.

Aquest matí hem tingut l’honor de poder escoltar una xerrada que ens ha fet la Núria sobre les seves peces i la seva trajectòria en el món de l’art.

La Núria ens ha explicat per què es dedica a l’art, el perquè de les seves peces, les diferents tècniques que ella utilitza… Hem pogut veure la seva primera obra com a artista professional i el procés de creació d’aquesta.

La memòria dels diferents indrets i la natura que ens envolta són elements claus en l’obra de la Núria. Els propers dies realitzarem diferents activitats proposades per l’artista per apropar-nos a les seves tècniques i manera de viure i veure l’art.

Gràcies Núria per compartir amb nosaltres aquest matí.