La tardor ha arribat i castanyes i panellets hem menjat!

Dia ple d’experiències!

Ben iniciat el matí hem realitzat diferents sortides de tardor. L’alumnat d’educació infantil i de cicle mitjà ha anat a l’ermita a collir fulles seques. Cicle inicial, aprofitant que estan treballant les fruites de la tardor, han visitat dos horts propers.

Hem esmorzat, hem après i alhora ens hem divertit molt envoltats d’un entorn privilegiat.

A la tarda, hem celebrat la festa de la Castanyada. Com ja és tradició, l’alumnat de sisè ha representat l’obra teatral Castanyes amb banyes, i la resta d’alumnes han interpretat diferents cançons i danses populars típiques d’aquesta festivitat i època de l’any.

Seguidament, i quan ja hem tingut ben torrades les castanyes, els i les alumnes de sisè han fet el repartiment de les paperines de castanyes, i també de la beguda.

Cada grup, en rotllana a la pista, ha pogut gaudir d’un berenar ben tardorenc amb castanyes i panellets i ben amenitzat amb música!

Agraïm a l’Ajuntament la seva col•laboració amb la beguda.

I a tota la comunitat escolar, us desitgem una molt bona castanyada!