La bústia d’I5!

Som grans escriptors i escriptores; som grans lectors i lectores! I en gaudim tot enviant-nos missatges amb la nostra bústia d’I5!

I avui… hem tingut una fantàstica idea!

I si convidem a totes les classes de l’escola a escriure’ns també algun missatge o alguna carta?

Així que els hi hem escrit una carta i l’hem anat a llegir, classe per classe, a tota l’escola! Perquè sàpiguin que a I5 tenim una nova bústia i que quan vulguin ens hi poden venir a deixar missatges! Els llegirem encantats!

I tu? Ens vols escriure?

Clica aquí per descobrir com és la nostra bústia!

#aprenentatgevivencial #aparenentatgeperlavida #llegirpergust #gustperlalectura #gustperlescriptura #funcionalitat #aprenem #construïm #compartim #gaudim #i5 #educacióinfantil #escolasalvadorninot