Investiguem els residus que generem

Avui, amb l’alumnat de 3r PRI ens hem conscienciat sobre la importància de separar correctament els residus i explicar la gestió que se’n fa a la comarca de cada fracció. Hem començat el taller a càrrec del Consell Comarcal de la Conca de Barberà amb una part teòrica per comprendre els conceptes rellevants relacionats amb la gestió de residus. Després, hem desenvolupat una dinàmica de rol pràctica en què els i les alumnes han pres els papers d’entrevistador i entrevistat.

A través d’aquesta entrevista, hem estimulat la reflexió i l’esperit crític de l’alumnat sobre la gestió dels residus i l’hem encoratjat a trobar millores tant a nivell personal com col·lectiu.

Així, es fomenta la participació activa dels i les alumnes en la presa de decisions responsables en relació a la gestió dels residus.