Instal·lació amb Yarn Bombing

Us heu fixat que de cop i volta els troncs dels arbres s’han vestit de molts colors? I el mateix ha passat amb les reixes!

L’alumnat de l’escola ha convertit aquest espai de pati en un autèntic art a través de fils, llanes i samarretes velles!

Des de la forma més simple a la més complexa, però tot amb una única finalitat: donar calidesa i molt de color en una instal·lació efímera.

Durant aquest primer trimestre, aprofitant que estem treballant l’artista Judith Scott i que ens ha oferit l’oportunitat d’experimentar amb llana i teixir amb objectes quotidians, també hem treballat actituds de respecte actiu cap a les persones, i grans valors com ara la responsabilitat, la igualtat i l’equitat.

Us direm un petit secret: aquesta instal·lació encara no ha finalitzat i vosaltres, famílies, també hi podreu aportar quelcom més endavant! 😉