III English Day

Un any més l’alumnat de 6è va assistir a l’English Day, una sortida que se celebra a nivell comarcal i en la qual els alumnes tenen l’oportunitat de conèixer alumnat de l’institut i d’altres escoles de la comarca.  En el nostre cas, la trobada va tenir lloc a Montblanc, ja que és la població on es troba l’institut i vam compartir la jornada amb alumnat de la ZER Conca de Barberà, l’escola les Muralles, l’escola Mare de Déu de la Serra i l’Institut Martí l’Humà.

🎯 L’objectiu de l’activitat és que l’alumnat utilitzi l’anglès per a expressar-se en un entorn més lúdic.

Les activitats eren molt diverses; ballar, cantar, llegir, lletrejar, recitar, memoritzar, crear, traduir… hi va haver tot tipus de jocs per posar a prova les habilitats lingüístiques dels alumnes.

A continuació us deixem algunes imatges dels tallers, jocs i proves que vam realitzar al llarg del matí: