I s’acaba el curs.

Benvolgudes famílies, el curs s’ha acabat. Ha estat un curs intens, ple de nous coneixements, amistats, relacions, experiències… Vam començar el curs donant la benvinguda als alumnes de P3; uns infants que hem vist com anaven creixent durant tot l’any, madurant i integrant-se, i l’hem acabat acomiadant als alumnes de 6è, uns nens als que hem vist créixer en tots els sentits durant el seu pas per l’escola.

Però durant el curs també hem tingut altres comiats i benvingudes: la Maria Teresa es va jubilar després de molts anys en aquesta escola, de transmetre els seus coneixements i valors a molts nens i nenes i als seus companys, com no. Al seu lloc va arribar la Sheila que ha demostrat ser una digna successora. La Maria Glòria també es jubila deixant un altre gran buit en aquesta escola i en el cor de totes les persones que hem treballat amb ella. I per finalitzar jo també em vull acomiadar de tots vosaltres, pares, mares, alumnes, companys, totes les persones que he tingut el plaer de conèixer i de tractar durant aquests anys que he estat a l’escola Salvador Ninot: sempre us duré dins del meu cor. Moltes gràcies.

Txell.

1. Lorena Rullo Lleixà

Moltes gràcies a tots/es per la part que ens toca,ha sigut un curs molt productiu i en el nostre cas el finalitzem sentint-nos molt orgullosos dels resultats.Bon Estiu a tots/es
    Txell et trobarem a faltar!!!molta sort !!?

2. Maria Teresa

Txell,el meu agraïment per les paraules boniques que ens has dedicat,paraules que acaronen el cor.Sé que les grans mestres mai s’obliden,els teus alumnes de Sarral sempre et recordaran.Segueix sent tu perquè ningú t’oblidi.
    Et desitjo tot el bo i millor !!!

3. Isa

Txell!!!!!! Saps que et trobarem a faltar tant els nens, com els mestres, com jo. Has estat molt bona mestra i companya, i tot i que m’entristeix que marxis, ara et toca mirar per la teva familia. Que tinguis molta sort i ens facis alguna visita de tant en tant. T’estimem guapa !!!