Harvest chart

L’hort escolar desenvolupa un paper important en l’enfocament globalitzat amb altres àrees de coneixement agrupades en àmbits.

I així ho treballem a l’àrea de llengua estrangera amb l’alumnat de cicle superior. Hem elaborat un calendari amb diferents tipus de fruites i verdures tot ampliant el vocabulari i hem cercat quins són els mesos que afavoreixen la plantació i la collita d’aquests aliments.

Aquest calendari de plantació i collita ens permetrà ajustar la nostra planificació de cara als propers cursos.

I el més engrescador de tot ha estat fer la cerca d’aquesta informació a través de les tauletes digitals.