Georeferenciem Sarral

Dins el programa “Georeferenciem la Conca”, els i les alumnes de sisè han preparat una setmana plena d’activitats que els companys i companyes de les escoles de la Conca han pogut gaudir per diferents llocs del poble. A la vegada, tots aquests visitants, han conegut part de la història de Sarral.

Les activitats han fet referència a aspectes com la vida dels jueus en aquella època, les parts i característiques arquitectòniques de l’església i la importància de l’alabastre en la història dels artesans i escultors que vivien al poble de Sarral.

Els nostres han demostrat ser uns excel·lents guies, monitors/es, actors i actrius i han protagonitzat una gran visita guiada per indrets rellevants i significatius com són la plaça del Padreny, el carrer dels Jueus i la plaça de l’església que s’han convertit en escenaris durant aquesta setmana.