Fruita i llet a l’escola

Benvolgudes i benvolguts,

Un curs més, l’escola participa en el Pla de consum de fruita i llet.

Un pla que consisteix en la distribució gratuïta de fruita fresca i llet a tot l’alumnat d’educació infantil i primària amb la finalitat de promoure’n el consum, així com també contribuir a la promoció d’hàbits de consum saludables.

Es tracta d’una iniciativa per part de la Unió Europea que es fa efectiva mitjançant el Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació, el Departament de Salut i el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

El primer lliurament s’iniciarà aquest mes de gener i cada tutor/a serà l’encarregat o encarregada de repartir a l’alumnat la peça de fruita i/o ració de llet a l’hora del pati.

En el següent enllaç hi podreu trobar informació més ampliada sobre el Programa Escolar de Consum: